مباحثی پیرامون کانتنت مارکتینگ

در این مقاله در تلاش هستیم به بررسی موضوع کانتنت مارکتینگ بپردازیم.
کانتنت مارکتینگ، از بخش های کسب درآمد جدید به سبک فناوری می باشد که اهداف برتر آن بر متن می باشد. در این مقاله به ارائه کانتنت مارکتینگ می پردازیم و بیان ویژگی ها و نکات مثبت کانتنت مارکتینگ را در نظر گرفته ایم.
در این مقاله قصد داریم به پرسش های زیر پاسخ بدهیم.
۱٫ کانتنت مارکتینگ چیست؟
۲٫ اهمیت کانتنت مارکتینگ چیست؟
۳٫ جریان کانتنت مارکتینگ به چه شکل می باشد؟
۴٫ ویژگی های کانتنت مارکتینگ چه می باشد؟
۵٫ شیوه استفاده از کانتنت مارکتینگ.
۶٫ مشکلات کانتنت مارکتینگ چیست؟
۷٫ نحوه های متفاوت متون به منظور کانتنت مارکتینگ.
۸٫ نیاز به کانتنت مارکتینگ در جامعه امروزه چه می باشد؟
۹٫ بازاریابی منابع با ایجاد منابع مناسب
۱۰٫ مقصد کانتنت مارکتینگ.

کانتنت مارکتینگ چیست؟

کانتنت مارکتینگ (content marketing) در کلمه ساخت متن و محتوا وب باکیفیت برای تشویق مخاطبین هست که با این سبک و سیاق مخاطب را به سمت و سوی خود جذب می نماید. واژه کانتنت مارکتینگ کسب و کار مجازی را مدنظر دارد که متن در آن لیدر برتر را نشان می دهد. کانتنت مارکتینگ سبب ترغیب مشتری به وب می شود و در پایان فروش وسیله، باعث افزایش کسب و کار را می شود. مسئولین وب ها با ایجاد متن عالی و انتشار آن در فضا های مجازی(تلگرام، واتساپ و…) منبر های فراوانی را به خود مجذوب می کند.
انواع منابعی که در کانتنت مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:
خبرهای بنیادی، عکس، انیمیشن، مطالب های مجازی، کنفرانس و…

اهمیت کانتنت مارکتینگ چیست؟

کانتنت مارکتینگ به این دلیل مهم می باشد که منبع های وب بیشتر از قبل موثر بر رشد رده بندی وب‌ها‎ تاثیر گذاشته است. به بیان دیگر مسئولین سایت ها متوجه شدند که منبع های وب باعث رشد و پیشرفت آنها در دنیای الکترونیکی می‎گردد. اهمیت این مطلب وقتی معین می گردد که به جدال میان وب ها توجه شود که بعد از تحلیل وب های قدرتمند، به منبع هایی با نمره بالای آنها خواهید رسید. فعلا تمامی جهان نمره ی مورد توجهی از کانتنت مارکتینگ استفاده می نمایند. وب سایت ها هم مبالغ بسیار گزافی را از منابع مالی خود را در این زمینه خرج می نمایند.

جریان کانتنت مارکتینگ به چه شکل چیست؟

  • مشخص نمودن مقصد
  • تعیین نمودن شنونده و موارد مورد نیاز اطلاعاتی آن ها
  • مشخص نمودن موقعیت شنونده
  • آگاهی از وب ها و مجموعه های که شنوندگان بالاترین میزان اقدام را داشته اند.
  • آگاهی از توانمندی ها
  • مشخص نمودن روش ها
  • تعیین زمان تهیه محتوا و گروه بندی وظایف
  • اجرا و معیار سنجی چگونگی منابع

ویژگی‌ها‎ی کانتنت مارکتینگ چه می باشد؟

• تعلیم: تعلیم و آگاهی ازکار مورد نظر خود به اشخاص علاقه مند به کار
• توانایی: بهره از کانتنت مارکتینگ در جهت خلق گروه های عظیم تبلیغاتی جهت آشنایی با شما
• ثبات:کانتنت مارکتینگ با آگاهی داشتن از این که عکس ها چه تاثیر عظیمی بر روی تفکر و اندیشه مخاطب دارد، به بهترین وجه ممکن از آن ها استفاده می نمایند.
• کاهش خطر: در کانتنت مارکتینگ، مخاطب با استفاده کردن از منابعی که از متون کسب می شود، به وب ها اعتماد نموده و با توجه به آن منابع، اقدام مناسبی را جهت خرید اقدام می نمایند.

تعرفه های کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ به عنوان بهشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و به همین دلیل بهتر است تعرفه های خدمات دیجیتال مارکتینگ را دقیق تر بدانیم تا در بستن قرار داد به مشکل نخوریم.

البته آگاهی از وظایف تیم های تولید محتوا هم می تواند کمک شایانی به این موضوع نماید.

شیوه استفاده از کانتنت مارکتینگ:
بخش هایی از روش هایی که باید توسط کارها از آن استفاده گردد تا اثر کانتنت مارکتینگ را افزایش دهد که عبارتند از:
• سایت ها، ۵۱ درصد
• پخش تراکت،۴۳ درصد
• نشر روزنامه ها،۴۲ درصد
• فیلم های تعلیمی، ۴۱ درصد
• بررسی های موردی، ۵۵ درصد
• فرستادن فصلنامه، ۷۸ درصد
• استفاده از خبرها، ۶۱ درصد
• برپایی اجلاس ها، ۱۱ درصد
• جلسات با خریداران، ۶۲ درصد
• ایجاد گزارش از بررسی ها، ۲۳ درصد
• بهره گیری از فضا های مجازی اجتماعی،۷۹ درصد
• رایج کردن منابع در فضاهای قدیمی، ۳۱ درصد
• بهره بردن ازمتون‎ و روزنامه های الکترونیکی، ۱۵ درصد
• بهره بردن از موبایل و لپتاب،۵۰ درصد
مشکلات کانتنت مارکتینگ چیست؟
 خرج های ایجاد متون
 ایجاد متن به مقدار لازم
 ایجاد منابعی با نمره بالا و عالی
 ایجاد متونی که برای تمامی اقشار قابل فهم باشد.
 ایجاد متونی متفاوت در یک بخش خاص

نحوه های متفاوت متون به منظور کانتنت مارکتینگ

•منابع متنی مثل خبرها،آموزش،کنفرانس ها،کتابهای الکترونیکی و…
•منابع چند وجهی مانند عکس ها،فیلم هاو…
نیاز به کانتنت مارکتینگ در جامعه امروزه چه می باشد؟
کانتنت مارکتینگ دارای اهمیت بالایی می باشد، این است که امروزه منابع وب ها یکی از عامل های اساسی رتبه های وب ها می باشد و اکثریت مدیران وب ها پی برده اند که منابع وب های آن ها باعث رشد آنها در فضاهای غیرحقیقی می باشد. با توجه و وانگری به سایت های برتر به آن پی می بریم که تمامی آنان دارای منابع گرانقدری هستند و این بدان معناست که کانتنت مارکتینگ دارای جایگاه ویژه ای در دنیای امروز می باشد.
پیشنهاد: از طرف ما به شما پیشنهاد می گردد، بخش و مقداری از منابع مالی خود را به این بازار و در این زمینه سرمایه گذاری بکنید تا حتما پاسخ عالی و مناسبی را دریافت نمایید. در بازار برخط معنی بازاریابی مجازی از جایگاه برتر برخوردار می باشد. بر ما لازم است که جهت ایجاد و بازاریابی منابع حتما یک استراتژی عالی را تعیین نماییم.
مزایای و خوبی های اساسی کانتنت مارکتینگ به شرح زیر است:
 بالا رفتن آمار فروش
 جلوگیری از ایجاد هزینه های متفرقه
 افزایش اعتماد و وفاداری خریداران
اگر رابطه منابع ایجاد شده را با خواسته های خریداران کار در نظر نگیریم، جریان بازاریابی منابع ها دارای اعتبار کافی نخواهد بود. در حقیقت، ایجاد منابع باکیفیت و قانع کننده، فقط شکلی است که سبب زیبایی بازاریابی منابع و بهتری آن در مقیاس با تعداد کثیری از متن های تبلیغاتی هفتگی می گردد.
بازاریابی منابع با ایجاد منابع مناسب

جهان مجازی، تلفن های همراه و مرورگر های مختلف، خریداران قدیمی قبل را به خریداران با دانش و به روز مبدل ساخته است که به راحتی و با مشاهده چندین برند با شرکت های مختلف برای خرید کالا یا گرفتن خدمات، قانع نمی گردند؛ پس اگر مایلید کالا یا وسیله ی تازه به بازار ارائه دهید، باید با ایجاد منابع جدید و نو و دارای ارتباط با خواسته های مشتری، علایق او را برانگیخت و در بلند مدت او را به کارشناسی در زمینه فعالیت های خود مبدل بکنید؛ بعد از آن می‌توانید براهداف خرید مشتریان اثرگذار واقع شوید.
مقصدکانتنت مارکتینگ
یکی از مقاصد اساسی بازاریابی منابع این می باشد که اسامی شرکت ها را در میان عامه افزایش دهیم؛ به این معنی که کانتنت مارکتینگ به‌ شکل وسیله ای برای برندینگ استفاده نمایید. با ایجاد منابع جدید برای مشتریان، بسیار راحت تر می توان نام شرکتتان را به یک نام تجاری معروف مبدل سازید.
همراه با معروف سازی شرکت با نام تجاری به کمک بازاریابی منابع، لازم است که کالا و خدماتتان را به خریداران عرضه و ارائه نمایید؛ ولی حتما به یاد داشته باشید که برای کسب پیروزی در روش های معرفی کالاها، لازم می باشد که به ویژگی های خاص آن ها اشاره شود که در کالا هایی مانند آن موجود نباشد و اینکه این مورد چطور مشکل مشتری را از بین می برد.


امتیاز شما از ۱ تا ۵

Let’s block ads! (Why?)